Hyvä asiakkaamme, teemme jatkuvasti parannuksia toimintaamme asiakkailtamme saadun palautteen avulla.
Mittaamme asiakaskokemustamme Pelaaja Ensin palvelulla. Palautetta kerätään päivittäin vieraspelaajilta sekä kaksi kertaa jäseniltä ja osakkailta kolme kertaa kauden aikana. Ensimmäiset kyselykutsut lähtevät tiistaina 28. toukokuuta. Jokainen jäsen saa yhden kyselykutsun jäsenkyselyyn kauden aikana.
Olette meille tärkeitä ja haluamme tietää millainen kokemus sinulla on asiakkuudestamme niiltä osin kuin olette viimeisen vuoden aikana olleet kanssamme. Keräämme kyselyssä palautetta monipuolisesti, jotta tietäisimme mahdollisimman tarkasti miten voisimme tehdä sinun päivästäsi kentällä ja osana yhteisöämme entistä paremman.
Jos saat kyselykutsun, toivomme lämpimästi, että jaat mielipiteesi kanssamme. Mikäli arpa ei osunut tällä kertaa kohdalle, ei hätää. Palaamme taas asiaan heinäkuussa ja syyskuun lopussa. Ja muistakaa, että henkilökuntamme ottaa palautettanne vastaa joka päivä.
Kiitos siis etukäteen vastauksistasi!
Kyselyn teknisestä toteutuksesta vastaa Golfliiton kumppani, tanskalainen Players 1st.
Vastauksenne käsitellään anonyymeinä eikä jäsentietojanne käytetä muuhun kuin kyselyn toteuttamiseen ja toiminnan kehittämiseen eikä niitä luovuteta muille osapuolille.