Koulutustoiminta

Seura järjestää aktiivisesti koulutuksia jäsenistölle klubiopettaja Matti Moisanderin johdolla. Ryhmäopetuksia järjestetään perjantai ja lauantaipäivisin, ennakkoon ilmoittettuina ajankohtina touko-elokuussa. Ryhmiä jaotellaan teemoittain sekä tasoitusryhmittäin, tavoitteena saada tehokkain mahdollinen opetus kaikille ryhmille taitotasoittain. Koulutustoiminnassa panostetaan erityisesti aloittelijoiden sekä klubijäsenten aktivoimiseen ja lisäkoulutukseen.

Klubiopettaja Matti Moisander on käytettävissä myös yksityisopetuksen puolella. Aikoja voi varata opetukseen joko yksin tai vaikka ystävän kanssa.

Lisätietoja koulutustoiminnasta löydät Matin koulutussivuilta.
Matti Moisander, p. 040-7638080, sposti: mattisamulimoisander@gmail.com

Junioritoiminta

Junioritoiminnan tavoitteena on innostaa nuoria lajin pariin, edistää lajituntemusta ja kehittää golf-taitoja. Sosiaaliset taidot, lajituntemus, innostava ja motivoiva ilmapiiri sekä lajitaitojen kehittäminen ovat keskeisiä osa-alueita junioritoiminnassa.

Tavoitteena on junioreiden harrastamisen tukeminen mm. pitämällä kustannukset edullisina. Tarkoituksena on ylläpitää sekä kehittää hyvää ja innostavaa seuratoimintaa, jotta kaikilla junioreilla ja heidän vanhemmillaan olisi mukava toimintailmapiiri golfin parissa. Tärkeänä kulmakivenä tässä tehtävässä toimii junioreiden ja heidän vanhempiensa aktivointi. Loimijoki Golf ry:n juniorijäsenet pelaavat veloituksetta omalla kotikentällään!

Toimikunta vaikuttaa omalta osaltaan myös junioreiden tapahtumakalenterin rakentumiseen ja pyrkii näin edistämään juniorigolfarien sekä perheiden golfharrastusta.

Kuten viime vuonna, tarjoamme kaikille juniorijäsenillemme kauden pelit veloituksetta (edun arvo on 295€!)

JUNIOREIDEN TAPAHTUMAKALENTERI 2018

– Tuttu ja turvallinen junioreiden golfkoulu saa jatkoa myös kaudella 2018. Idea ja runko pidetään samana. Koko kesän ajan, aina keskiviikkoisin (yht. 10 kertaa), kaikille halukkaille junioreille pidetään ohjattua toimintaa. Alle kouluikäiset 17:15-18:00 ja kouluikäiset 18:00-19:30.

– Golfkoulun hinta on koko kesältä (10 krt.) 80€. Osallistumisen voi maksaa kerralla tai kahdessa osassa. Yksittäiseltä kerralta hinta on 15€/krt.

– Jokainen treenikerta sisältää oman teeman, jota harjoitellaan. Lisäksi harjoittelussa on mukana ns. oheisharjoittelua, jotka eivät suoranaisesti liity golfin lajiharjoitteluun, mutta ovat hyödyllisiä lasten motoristen taitojen kehittymisen kannalta.

– Golfkoulu on suunnattu kaikille golfista kiinnostuneille tai golfia harrastaville lapsille! Aikaisemmalla lajitaustalla tai golftuntemuksella ei ole väliä, golfkoulussa sitä oppii! 😊

– Lisäksi, aktiivisimmille, jo golfia harjoittaneille, junioreille on luvassa myös mahdollisuus lisäharjoituksiin. Tarkoituksena on koostaa aktiivisista ja innokkaista junnugolfareista ns. treeniryhmä, joka harjoittelee golfkoulun lisäksi aktiivisemmin ja ohjatusti. Näihin treeneihin ei tarvitse lyödä mitään tiettyä ajankohtaa lukkoon, vaan treenit pidetään silloin kuin kaikille osapuolille sopii!

– Kansallisella golfviikolla (10-17.6) on tarkoituksena pitää kaikille junioreille suunnattu kaksipäiväinen ”golfleiri”. Leirillä harjoitellaan ja pelataan monipuolisesti, sekä tutustutaan golfympäristöön ja ennen kaikkea pidetään hauskaa! Leiristä tulee infoa myöhemmin!

– Kansallisella golfviikolla on myös kaikille lapsille suunnattuja aktiviteetteja golfkentällä, mm. ilmaisia ”golftunteja” koko perheelle.

Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat juniorit! Jos haluat lisätietietoja, ota yhteyttä: Rami Prusila / puh. 044 4846 749 / sähköposti rami.prusila@gmail.com

Koulutus- ja junioritoimikunta:
Puheenjohtaja Rami Prusila, 044-4846 749, rami.prusila@gmail.com
Matti Moisander, 040-7638080, mattisamulimoisander@gmail.com
Sami Leikkilä, 050-5451014, sami.leikkila@gmail.com
Jarno Rautanen, 050-4352112, jarno.rautanen@gmail.com

Junnukoulu alkaa 6.6!

Kesälomat alkaa häämöttää ja sehän tarkoittaa vain yhtä asiaa; Junnujen golfkoulu alkaa jälleen!

Keskiviikko 7.6. – Junnukoulu alkaa tänään!

Aurinkoisen lämmintä huomenta! Keskiviikkoaamun tärkein homma, eli Watrec Tourin tuoreimman osakilpailun tulosten lyönti ja kokonaispisteiden päivittäminen valmiina! Tulostaso oli tällä viikolla kova ja osallistujamäärä huikea siihen verraten, että ensimmäinen...

Junnukoulu alkaa ke 8.6. infotilaisuudella

Kauden 2016 junnujen golfkoulu startataan käyntiin keskiviikkona 8.6. klo 18.00. Keliksi on kaavailtu hieman haastavaa, mutta infotilaisuudessa voidaan jo käydä läpi tulevan kesän tavoitteita ja junnukoulun ohjelmaa. Ilmoittautumiset keskiviikon junnukouluun aina...

28.5. Junnujen Golfkoulun KickOff-tilaisuus ja ensimmäiset treenit