Senioritoimikunta

Toimikunnan tehtävänä on edistää lajin harrastus- ja liikuntatoimintaa sekä tutustuttaa ja juurruttaa uudet senioripelurit lajiin. Tarkoituksena on lisätä harrastamisen volyymiä kohdentamalla erilaisia pelimuotoja seniori-ikäisille harrastajille. Omasta kunnosta huolehtiminen toteutuu erinomaisesti lajin parissa. Golf55+ terveysliikuntapäivä pyrkii luomaan uuden toimintamallin senioreiden pelaamiseen.

Saatujen palautteiden perusteella panostetaan pelaamiseen ”ilman kilpailua”. Ne pelaajat, jotka eivät osallistu kilpailuihin, voivat saada ns. kummipelaajan sparraamaan peliä. Koulutustoimikunnan kanssa tehtävässä yhteistyössä järjestetään senioriryhmien koulutustilaisuuksia – tarpeen mukaan. Erilaisille yhteisöille voidaan järjestää tilaisuuksia pelaamisen ja muiden aktiviteettien yhdistelmänä (slow play, business -meeting …) erillisen sopimuksen mukaan.

Päivitämme tälle sivulle tietoja senioreiden tapahtumista ja kilpailuista!

SGS:n asioista

Lisätietoa kesäpäivistä ja aluetourista ja valtakunnallisista kisoista sekä golf seniorien jäseneduista SGS:n nettisivuilta osoitteessa http://www.suomengolfseniorit.fi/. Jäsenyys maksaa 25 euroa / vuosi. Pasi Sillanpää on Lounais-Suomen alueen aluekoordinaattori.

Matin yksityis- ja ryhmätunnit

Matti Moisander järjestää ryhmä- ja yksilöopetusta miehille sekä naisille. Tarkempia tietoja opetusajoista löydät opetussivulta.

Kentän kilpailuihin toimitsijoita

Toimitsijoita tarvitaan kentällä järjestettäviin eri kisoihin. Seuraa Pauliinan ilmoittelua asiasta ja ilmoittaudu mukaan!

Tiedottaminen

Senioritoimikunnan tiedotteet päivitetään tälle sivulle.

Terveisin,
Mikko Rosenberg