Senioritoimikunta

Toimikunnan tehtävänä on edistää lajin harrastus- ja liikuntatoimintaa sekä tutustuttaa ja juurruttaa uudet senioripelurit lajiin. Tarkoituksena on lisätä harrastamisen volyymiä kohdentamalla erilaisia pelimuotoja seniori-ikäisille harrastajille. Omasta kunnosta huolehtiminen toteutuu erinomaisesti lajin parissa.

Saatujen palautteiden perusteella panostetaan pelaamiseen ”ilman kilpailua”. Ne pelaajat, jotka eivät osallistu kilpailuihin, voivat saada ns. kummipelaajan sparraamaan peliä. Koulutustoimikunnan kanssa tehtävässä yhteistyössä järjestetään senioriryhmien koulutustilaisuuksia – tarpeen mukaan. Erilaisille yhteisöille voidaan järjestää tilaisuuksia pelaamisen ja muiden aktiviteettien yhdistelmänä (slow play, business -meeting …) erillisen sopimuksen mukaan.

Päivitämme tälle sivulle tietoja senioreiden tapahtumista ja kilpailuista!

SGS:n asioista

Lisätietoa kesäpäivistä ja aluetourista ja valtakunnallisista kisoista sekä golf seniorien jäseneduista SGS:n nettisivuilta osoitteessa http://www.suomengolfseniorit.fi/. Jäsenyys maksaa 25 euroa / vuosi. Pasi Sillanpää on Lounais-Suomen alueen aluekoordinaattori.

Matin yksityis- ja ryhmätunnit

Matti Moisander järjestää ryhmä- ja yksilöopetusta miehille sekä naisille. Tarkempia tietoja myös yhteisten treenien ajankohdista löydät opetussivulta.

Kentän kilpailuihin toimitsijoita

Toimitsijoita tarvitaan kentällä järjestettäviin eri kisoihin. Seuraa Pauliinan ilmoittelua asiasta ja ilmoittaudu mukaan!

Tiedottaminen

Senioritoimikunnan tiedotteet päivitetään tälle sivulle.

SGS asioita kauden 2022 alkuun: SGS tiedote 10.5.
Senioreiden Aluetour 24.5. Alastaro: Kutsu

Arvoisat seniorit, kausi käynnistyy viimeinkin talven jälkeen. Pelikausi alkaa Senioriliigan osalta 17.5.2022 vieraspelillä Meri-Teijossa. Sarja pelataan taas normaalilla joukkuemäärällä (11 joukkuetta) Aura golfin palattua mukaan. Joukkueiden kokoonpano muuttuu tälle kaudelle seuraavasti:

Joukkueessa pelaa 4 mies-, 2 naissenioria ja 6 veteraania (mies- tai naispelaajia). Veteraanien oltava vähintään N65 tai M65 tai tayttävät kyseisenä vuotena.

Pelaajia tarvitaan siis sama määrä kuin viime kaudella, mutta naispelaajien määrä on vähentynyt kahdella. Mikään ei kuitenkaan estä isompaa määrää naispelaajia mukaan ja onkin toivottavaa, että saisimme heitä isomman joukon mukaan. Toivotan myös uusia pelaajia mukaan! Joukkue tarvitsee myös kapteenin jokaiseen peliin ja odotan innolla ilmoittautumisia.

Vieraspelit kustantavat pelaajilta omavastuun 10€/peli, mikä on halpa hinta päästä vieraskentille pelaamaan.

Kuljetukset pyritään hoitamaan ”kimppakyyti” periaatteella. Näillä nykyisillä polttoaineiden hinnoilla toivon, että jokainen vuorollaan osallistuu kuljetuksiin.

Peleissä ei tarvitse ottaa mitään paineita, vaan pelataan ja pidetään hauskaa ja tutustutaan uusiin pelikavereihin. Ilmoittautuminen peleihin menee samoin kuin viime vuonna, eli sähköpostilla.

mikko-kaara@outlook.com, mielellään hyvissä ajoin ennen pelipäivää, viimeistään kolme päivää aiemmin.

Mukavia pelipäiviä toivottaen .

Seniorivastaava

Mikko Rosenber

Senioriliiga kausi 2022

Ilmoittautumiset  sähköpostilla, mikko-kaara@outlook.com, mielellään hyvissä ajoin ennen peliä, viimeistään kolme päivää aikaisemmin.

V-S Senioriliigan otteluohjelma 2022

Kierros Ottelu Pelipäivä

1. MTG-LoG Ti 17.5.
  2.  LoG-AG Ti 31.5.