Seuratoiminta

LOIMIJOKI GOLF ry – vuodesta 1988

Loimijoki Golf on Loimaan ja Forssan talousalueella toimiva golfseura, joka on perustettu vuonna 1988 ja ollut Suomen Golfliiton jäsenenä vuodesta 1991.

Jäsenmäärältään LoG on hyvää keskitasoa. Jäsenet, jotka ovat olleet seurassa sen alkuajoista lähtien, mainitsevat Loimijoki Golfin erityisansioksi hyvän ilmapiirin – kentälle on helppo tulla ja siellä on helppo olla. Osaltaan tähän tunnelmaan on tietysti vaikuttamassa koko klubin mutkaton, joustava ja ripeä toiminta.  Erityismaininnan saa myös kentän jatkuva kehittyminen ja sitä kautta pelattavuuden paraneminen. Vaikka toimintaympäristössä on edelleen kehitettävää, nähdään kokonaisuus positiivisena, miellyttäviä pelikokemuksia tuottavana miljöönä. Vieraspelaajien antama palaute on samansuuntaista.

Seuran puheenjohtajan tervehdys kaudelle 2020

Loimijoki Golf Ry:n vuosikokous pidettiin klubilla hivenen poikkeavalla aikataululla. Korona-kevään johdosta vasta kesäkuun puolella päästiin asioista päättämään. Kaudelle 2020 tapahtui isoja muutoksia kenttämme ja seuramme yhteistyössä. Kenttä ja Pauliina Pöntinen ottivat kokonaisvastuun toiminnasta ja yhteistyössä Loimijoki Golf Ry:n aktiivien kanssa. Loimijoki Golf ry:n ja Ypäjä Golf Oy:n yhteistyösopimus päivitettiin vastaamaan toimintamallia ja tuolta pohjalta kautta 2020 lähdettiin suunnittelemaan kevään yhteistyöseminaarissa. Eipä sitten kaikki mennytkään niin kuin piti, viheliäinen virus lamaannutti toiminnan pariksi kuukaudeksi. Kuitenkin Golfliiton ohjeistusten ja golfyhteisön esimerkillisen sitoutumisen turvalliseen pelaamiseen käänsivät lopulta tilanteen positiiviseen suuntaan ja toiminta kesäkuun alun jälkeen on jatkunut miltei normaalina.

Loimijoki Golfin vahvuuksia ovat matala pelaamisen kynnys, loistava klubi ja lämminhenkinen palvelu. Näiden vahvuuksien pohjalta uutta vuosikymmentä 2020 on hyvä lähteä edelleen kehittämään. Toiminnan keskittymisen myötä myös seuran on uudistuttava. Tällä hetkellä meillä on käynnissä sääntöjen tarkistus ja muutos toimikuntamallin palauttamiseksi helpottamaan ja tukemaan Pauliinan työtä. Kaudelle 2019 sääntöjä muutetiin, nyt tarkennetaan muutamia kohtia näissä säännöissä sekä muutoksista hallituksen kokoonpanosta. Sääntömuutokset esiteltiin seuran kokouksessa 17.6. ja ne myös hyväksyttiin. Jotta ne saadaan voimaan, vaaditaan toinen seuran kokous mikä tullaan järjestämään alkusyksyn aikana. Maaliskuun seminaarissa käytiin keskustelua toimikuntatyön palauttamisesta ja todettiin tuon olevan hyvä malli. Mikäli siis nais-, seniori-, kilpailu-, juniori-, tms. toiminta ja toimikuntatyö kiinnostavat ottakaa yhteyttä meidän toimikuntien vetäjiin. Seuratoiminta vaatii aktiivisia tekijöitä ja te jäseninä olette niitä. Nykäiskää hihasta, pistäkää sähköpostia tai soitelkaa, yhteystiedot löytyvät seuran sivuilta.

Seuran hallituksessa tapahtui myös muutoksia. Uutena (vanhana) puheenjohtajana aloitti allekirjoittanut Yrjö Välkki, naiskapteenina aloitti Virve Saarikoski ja hallituksen jäsenmäärä tiputettiin kuuteen. Tässä vaiheessa haluan kiittää Ritva Mäntylää erinomaisesta työstä seuran puheenjohtajana. Junioritoiminta on hyvässä vireessä seurassamme, koulutustoiminta toimii ja myös jäsenistön/pelaajien palautteen kuuleminen on nykyisin hyvin mukana toiminnassamme. Meillä on siis hyvät eväät tulevalle vuosikymmenelle Loimijoki Golf –sateenvarjon alla kehittää ja parantaa pelaamista ja pelikokemusta yhdessä.

Golfterveisin,

Ykä

Seuran hallitus toimikaudella 2020

Yrjö Välkki puheenjohtaja 040-5592012 yrjo.valkki(at)outlook.com
Petri Prusila kapteeni 0440-123645 petri.prusila(at)marttila.fi
Virve Saarikoski naiskapteeni- / toimikunta 040-7010563 viippuuh(at)gmail.com
Petri Välimäki seura- ja kilpailutoiminta 050-5756294 p.valimaki(at)luukku.com
Rami Prusila koulutus- ja junioritoiminta 044-4846749 rami.prusila(a)gmail.com
Matti Moisander koulutus- ja junioritoiminta 040-7638080 matti.samuli.moisander(at)gmail.com
Mikko Rosenberg senioritoiminta 045-8857875 mikko-kaara(at)outlook.com

Jäsenhakemuksen voi täyttää ja palauttaa sähköisesti;

Täytä jäsenhakemus